Is tethering met Hollands nieuwe mogelijk?

Het gaat om mijn iPhone 4 die ik graag met me iPad wil gaan theteren zeg maar is dat mogelijk bij Hollands nieuwen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Nee hollands nieuwe ondersteunt geen tethering ze hebben wel internet bundels van bijvoorbeeld 500 mb maar een pagina is al gauw 10 mb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een jailbreak lukt het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een internetpagina is over het algemeen niet meer dan 0,5-1,0 MB, niet 10 MB.

Wanneer je de iPhone jailbreakt (voor de iPad hoeft het niet) kun je bijvoorbeeld gebruik maken van PDANet, welke te downloaden is via Cydia.