? ik heb een htc wildfire nu geeft hij al een paar keer aan dat ik te weinig ruimte heb nu heb ik dus al een paar keer apps verwijderd.. (zie uitleg)

... nu heb ik dus al een paar apps verwijderd. maar meestal om de 2 a 3 uur geeft hij weer aan dat ik te weinig ruimte heb. hoe kan dit? ik download geen nieuwe apps en krijg ook geen berichten binnen. kan het misschien zijn dat het aan de aantal tweets ligt op mijn twitter app? zo nee wat is dan de oorzaak? ik hoor het graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat ik als ik jou was zou doen is even naar instellingen gaan. In het menu kun je ook kiezen uit sd- en telefoongeheugen. Daar kun je zien hoeveel ruimte er nog beschikbaar is. Als dat bijna niks is kun je beter even gaan kijken of je grote applicaties hebt. Dit kun je selecteren bij instellingen - applicaties - applicaties beheren als je daar bent kun je zien hoe groot deze applicaties zijn. en ook eventueel naar je sd kaart verplaatsen. Dit zou ik eerst even proberen, is zo gedaan hoor.