Als ik op mijn Samsung Galaxy S plus op internet ga zit er een wit scherm voor. Hoe kan ik die weghalen?

Of hoe ik mijn Samsung Galaxy S resetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

door op 123456789 te drukken dan komt er een link op het beeldscherm en dan moet je op het bel icoontje drukken en dan moet je het wachtwoord intypen xcfty1-,!(3 en dan op ok drukken en als je dit 3 keer doet dan gaat het weg je moet het wel heel precies doen ik heb er ook 10min over gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het a4-tje van je schermhalen dat is geen screensaver