ik heb een apple id aangemaakt maar hij doet het niet?

ik heb een apple id aangemaakt
als ik probeer te inloggen staat er : deze apple id is nog niet gebruikt in de itunes store
en dan heb ik geprobeerd bij itunes te aanmelde staat er precies de zelfde
hoe kan dit iemand een enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je hem al bevestigd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe moet dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pc

Antwoorden (1)

Wanneer je een Apple ID aanmaakt, en daarna iTunes (of appstore, of game center) gebruikt, dan heeft 'ie nog ander gegevens nodig (zoals nickname voor game center).
Maar dan moet je dus gewoon weer dat proces doorgaan, en de vakjes invullen die nog niet ingevuld zijn.
Bronnen: