kun je word of een ander soort tekstverwerker op een ipad 2 zetten?

ik krijg er een voor mijn verjaardag mits ik hem voor school kan gebruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Pages werkt prima, je kan de documenten ook als word documenten opslaan en op andere pc's verwerken.
Heb je een Apple pc? Dan kan je delen naar iTunes en synchroniseren met bijv. Je iMac . Ergens in de herfst komt icloud en kun je automatisch synchroniseren via wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jazeker! QuickOffice is een bekende app: http://www.quickoffice.com/
Kijk zelf maar:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pages! Zou jou kunnen gebruiken.. Is een fijn programma..