Mijn Galaxy S plus reageert niet. Wat nu?

Ik wilde net op mij Samsung galaxy s iemand gaan bellen, alleen het scherm doet niks. Geluid prima, wanneer ik mezelf bel doet hij wel mijn ringtone, maar verder blijf het scherm zwart, wat ik ook doe.
Wat is er mis, en wat kan ik eraan doen?
Ik heb hem nog geneens twee maanden, niet hard gevallen ofzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als een gewone reset niet werkt zou ik een harde reset proberen.

- Zet je Galaxy S uit en haal de batterij eruit en doe 'm weer erin.
- Druk nu de Volume omhoog, Homeknop and Startknop tegelijk in.
- Wanneer je het Samsung logo in beeld ziet laat dan de Homeknop los.
- Nu krijg je een bootmenu voor je kiezen en kun je met de volumeknop de juiste optie selecteren. Met de homeknop bevestig je.
- Nu wordt je Galaxy S volledig hersteld en krijg je 'm weer zoals je 'm kocht.

Zorg wel dat alle bestanden gebackupt zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, maar ik kan dus helaas niet de bestanden backuppen omdat het scher gewoon NIKS doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan lijkt me dat een harde reset de enige optie is die over blijft.

Andere antwoorden (1)

Is t nog wel mogelijk om hem uit te zetten helemaal? Dan zou ik dat proberen. Vreemd is t in ieder geval wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ook niet zo mogelijk nee, want ik weet niet of die uitstaat door dat scherm:(