ik heb nu een htc met abbo maar ik wil een samsung galaxy is het mogelijk om mijn abbo van mijn htc over te laten zetten naar een samsung galaxy ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een Samsung galaxy simlock vrij koopt kan je die simkaart gewoon in die samsung stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dit kan waarschijnlijk helaas niet. Het enige wat kan is volgens mij via HI, dan kon je binnen twee weken je mobiel inruilen als je het niks vond. Dus je moet eerst je abbo laten verlopen en daarna kun je pas overstappen naar andere provider / telefoon