BlackBerry rechts boven NL melding?

Hoe gaat het NL melding rechtsboven weg. Her irriteert.
En ik zie ook een kleine pijltje rechtsboven..

Hoe gaan die weg?

Toegevoegd na 11 minuten:
Tijdens het pingen, Tijdens het ping chat.. Als ik typ.

Toegevoegd na 20 minuten:
Waaaauw, die was heel scherp!
Dankjewel. Dat was het.

Is er een programma voor als iemand me mailt en ik hem nog niet gelezen dat er een lichtje brand?

bedankt!

Toegevoegd na 28 minuten:
Bedankt meid.

Kon ik je maar een + geven.

Hoe doe ik dat via mij email..

Toegevoegd na 31 minuten:
Laast vraag hoor. Waar meld ik me aan via E-Mail.
Niet via browser toch?

Toegevoegd na 1 uur:
Nog de aller alleer laaste vraag.
Hoe kan ik de menu pictrogrammen verschuiven naar boven beneden.

Hartstikke bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat bedoel je precies met NL melding rechtsboven?

Die ''pijltjes'' komen in beeld rechtsboven als je data verstuurd of ontvangt, dit komt door ping/twitter/hyves die zich om de minuten of kwartieren uren, even ''update''.
Dus als je connectie maakt met internet gaan deze pijltjes op -> verzenden en Neer <- Ontvangen.

Takayna.

Toegevoegd na 11 minuten:
ik zie dat je nu bedoelde tijdens het pingen.
dit kan omdat je een NL toetsenbord hebt, druk eens op ALT paar keer of onder de Z de aA.

Toegevoegd na 16 minuten:
Geen dank!, ja de BB geeft automatisch aan als je en ongelezen mailtje hebt, of een ping bericht of wat dan ook dit noemen ze een ''push'' bericht. het lampje blijft om de seconde flikkeren totdat je hem hebt gelezen. je hoeft hiervoor geen apparte software te downloaden! lekker easy!

Toegevoegd na 23 minuten:
na 50 minuten kun je je vraag ''Sluiten" en dan vraagt de website automatisch welk antwoord het "beste antwoord" is, daar kan je mij uit kiezen zo krijg ik een "+"

nogmaals geen probleem!

Toegevoegd na 29 minuten:
Ga op je bb naar menu > mapje instalatie > email instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze is de beste.