Met de app movieplayer kan je filmbestanden op je iPhone zetten en afspelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om films naar je iPhone te streamen, zul je van je pc een mediaserver moeten maken. Er zijn verschillende programma's waar dat mee kan.

VLC mediaplayer kan het. Nadeel is dat je een playlist moet klaarzetten om de films op je iPhone topt je beschikking te hebbeb.

Een ander programma is Twonky Mediaserver. Zeer uitgebreid, maar volgens mij niet gratis.

Als ik jou was zou ik aan de slag gaan met XBMC. Dit is eigenlijk MediaPlayer-software, maar een prettige bijkomstigheid is dat het ook werkt als mediaserver. Daarnaast is er een uitgebreide wiki en een actief forum.
Bronnen: