Nieuwste high-end BlackBerry of BlackBerry Curve?

Ik ben op zoek naar een nieuwe BlackBerry. Nu heb ik een BlackBerry Bold 9700 en deze was op het moment dat ik hem kocht de beste BlackBerry die er was met uitstekende specificaties. De BlackBerry Curve-serie was op dat moment nog echt een verouderde/budget versie van de Bold-serie. Als ik nu naar de specificaties van de nieuwste BlackBerry Curve 9360 ( http://www.blackberry-9360.nl/specificaties/ ) kijk, zijn deze al goed genoeg voor mij. Bijvoorbeeld een 1.2 GHz processor een een 5 MP camera. De nieuwste BlackBerry Bold 9900 ( http://www.blackberryboldtouch.nl/specificaties/ ) heeft misschien net iets betere specs op sommige vlakken maar dat valt wel mee. En die "betere" specs lijken mij overbodig. Zie ik hier iets over het hoofd?

Het lijkt er trouwens steeds meer op dat fabrikanten smartphones maken met over de top specificaties die niemand eigenlijk gebruikt. Maar het staat waarschijnlijk mooier als je de beste high-end smartphone hebt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

kijk anders eens op marktplaats daar hebben ze ook nieuwe maar voor minder geld als in shops enzo