Waar is de app van regenradar gebleven??

Ik kan het echt niet vinden in de AppStore... En een andere soortgelijke mag ook best wel maar dan wel een die er heel veel op lijkt en die je ook per locatie kan bekijken. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik ken de app regenrader niet, maar volgens mij lijkt buienradar er veel op. Die is er nog wel.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen loopt die altijd vast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die loopt nooit vast...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij loopt soms vast ;-)
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik ga altijd naar de buienradar site op Safari, werkt prima.
Buien radar (.nl) regen radar is er ook zit bij nu in een nieuws app die er al standaard op zit(zat) dan wel naar more en dan weer de 1 e van boven ,dan ( weer) en dan nr beneden een kleine snelle Alleen Nl .dit wel op de iPhone .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ps er zijn er meer dus buien radar .en buien radar .Nl . Ja ze lopen wel eens vast !er af gooien.
Dan weer op nieuw laden .