Gebruik Bluetooth™ om draadloos gegevens, stem of audio te verzenden tussen telefoons, computers en andere apparaten. Koppel gewoon twee Bluetooth™-apparaten en plaats ze binnen 10 meter van elkaar. De toegangscode voor het koppelen is standaard 0000.

Opmerking: Als Bluetooth™ is ingeschakeld, verbruikt de telefoon meer vermogen. Zet Bluetooth™ uit als je er geen gebruik van maakt, om de batterij te besparen.

Een muziekbestand overzetten naar een ander apparaat met Bluetooth™:

Tik op Start > Programma's > Bestandsbeheer > Mijn muziek.
Markeer het bestand dat je wilt verzenden en tik daarna op "Menu" > Bestand overzenden.
Als het apparaat waarnaar je wilt verzenden in de lijst verschijnt, tik je op "Tikken voor verz". Je bestand wordt dan overgezet naar een ander apparaat met Bluetooth™.
Opmerking: Als Bluetooth™ is ingeschakeld, verbruikt de telefoon meer vermogen. Zet Bluetooth™ uit als je er geen gebruik van maakt, om batterij te besparen. Als je Bluetooth alleen in de hierboven genoemde methode gebruikt, zal Windows Mobile Bluetooth™ automatisch uitschakelen zodra je de bestanden hebt overgezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik een file explorer die ik van van de market gedownload heb. Ik gebruik ES File Explorer. Daarmee kun je door de mappen op je memory card kijken en bestanden bewerken of verwijderen. Maar je kunt op deze manier ook muziek verzenden richting anderen.

Dat doe je zo:

-Open de file explorer
-Ga naar je muziek map
-Houd je vinger gedrukt op het bestand dat je wil verzenden, er opent zich nu een menu
-Blader door naar beneden tot het kopje Verzenden, druk daar op
-Nu kun je kiezen op welke manier je hem wil verzenden. Druk op Bluetooth om hem via bluetooth te verzenden