Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil de app van ABN Amro bankieren voor de ipod gebruiken? maar... (zie uitleg)

nu moet ik aangeven welke e.dentifier ik gebruik. maar ik heb er geen een is dit erg? kan ik nu de app niet gebruiken? of is er een manier om zonder dat ding te doen? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
659

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, je hebt dat apparaatje nodig. Die kan je bij de bank halen.

Toegevoegd na 1 dag:
Je moet je bankpas éénmalig koppelen met dat apparaatje, dan kan je altijd kijken op je mobiel, etc. Maar dan moet je wel zo'n apparaatje hebben én je moet kunnen internetbankieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waarom is het nodig als het mobiel is kan ik dat ding toch niet bij de hand hebben. Btw als ik hem haal kost het geld of is het gratis? (de calculator)
Je kunt ook de abn binnenlopen en er eentje eventjes lenen. Die liggen daar vaak klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus ik heb hem echt nodig? maar waaroom? ik wil hem alleen gebruiken voor de app heb je hem dan ook nodig want als je iets snel wil overmaken als je ergens bent en je hebt dat ding niet hoe kan dat dan?
Je moet internet bankieren aan je account hebben. Dit kost geld en de app werkt anders ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding