voor muziek: 4shared.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En voor games?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via bittorrent en dan torrent bij google intypen met de naam van een leuke game :D
Bij mij werkt www.tubidy.com erg fijn. Muziek ( mp3, mp4 )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En games? Site?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje goede site!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, daar kan ik je niet bij helpen..! Heb je geen app om spellen te downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet dat ik weet
Voor de Samsung Chat zijn helaas niet veel applicaties. Dit komt doordat het geen groot besturingssysteem is; de Chat draait op Touchwiz. Apps worden gemaakt voor Android, iOS, WP7 en Symbian.
Hierdoor is er een beperkt aantal apps, die lastig zijn te vinden doordat er geen app-store/market is.
Kijk eens op de site bij de link voor een aantal apps.

Toegevoegd na 42 seconden:
Download voor muziek het programma 'Spotnet' eens.