Met welke app kan ik hele hoge punten halen bij wordfeud

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Beetje sneu om vals te spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je toch echt wanhopig, zonde op het spel zo te vern**ken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha ik ga deze vraag NIET aan mijn vrienden laten zien! Denken ze gelijk allemaal dat ik zo'n zielige app gebruik :|
Amadea
12 jaar geleden
Niet met een app maar door je eigen hersens te gebruiken. Het lijkt wel of sinds de smartphones alleen de mobieltjes meer 'smart' zijn, en de gebruikers ervan niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De app 'iBrainz' helpt enorm. Sneu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp ook wel dat het hartstikke sneu is!! Maar ik wil zomaar even een vriendin in de maling nemen :l

Antwoorden (3)

WordFeud Helper is er een met 4/5 sterren gewaardeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ben ik het niet mee eens. Ik speel 'gratis' en had zojuist 45 ptn! Ik speel ALTIJD zonder hulp. Ik baal ook als ik twijfel of mijn tegenstander wel op eigen kracht speelt.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joh, je kunt zelfs nog veel hoger scoren! Ik heb wel eens geluk dat ik 2x WW én 3x WW 'raak'. Als ik dan ook nog eens al mijn letters kwijt kan in 1 beurt, levert dat ook nog 40 punten extra op. Kun je nagaan wat voor score je haalt als er bijv. een j, v, c, of z in het woord zit. Of nog mooier, de q of de x. :)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn persoonlijke klapper: http://tinypic.com/r/wslk6u/5 optocht met 2x tripple woordwaarde Tomaat23, als je durft :P
Screbilizer maar dan moet je wel 1.60 betalen dan heb je alle beste woorden en waar ze moeten door gewoon een screenshot te maken. Al is het wel sneu want zo maak je de game niet leuk meer. De uitdaging is om zoveel punten ZELF te creeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt veel punten halen door de "random" bordinstelling te pakken. Iemand heeft daar bij mij al eens een woord van 325 punten mee gelegd.