Dan ben je toch echt wanhopig, zonde op het spel zo te vern**ken.
12 december 2011 21:35
Hahahaha ik ga deze vraag NIET aan mijn vrienden laten zien! Denken ze gelijk allemaal dat ik zo'n zielige app gebruik :|
13 december 2011 00:42
Niet met een app maar door je eigen hersens te gebruiken. Het lijkt wel of sinds de smartphones alleen de mobieltjes meer 'smart' zijn, en de gebruikers ervan niet...
Daar ben ik het niet mee eens. Ik speel 'gratis' en had zojuist 45 ptn! Ik speel ALTIJD zonder hulp. Ik baal ook als ik twijfel of mijn tegenstander wel op eigen kracht speelt.....
12 december 2011 23:53
Joh, je kunt zelfs nog veel hoger scoren! Ik heb wel eens geluk dat ik 2x WW én 3x WW 'raak'. Als ik dan ook nog eens al mijn letters kwijt kan in 1 beurt, levert dat ook nog 40 punten extra op. Kun je nagaan wat voor score je haalt als er bijv. een j, v, c, of z in het woord zit. Of nog mooier, de q of de x. :)))
13 december 2011 00:46
Mijn persoonlijke klapper:
http://tinypic.com/r/wslk6u/5
optocht met 2x tripple woordwaarde
Tomaat23, als je durft :P
Screbilizer maar dan moet je wel 1.60 betalen dan heb je alle beste woorden en waar ze moeten door gewoon een screenshot te maken. Al is het wel sneu want zo maak je de game niet leuk meer. De uitdaging is om zoveel punten ZELF te creeren.