Beeldschermfoto Galaxy S

Weet iemand een programma voor de samsung galaxy S waarmee je een foto van je beeldscherm kan makeb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op een bepaalde pagina, bijvoorbeeld een internetpagina, het terug pijltje ingedrukt houden en tegelijk de home-knop indrukken. Als je een flits geluid hoort en er verschijnt een blauw balkje waarop staat dat er een screenshot is gemaakt dan is die klaar. Je kan ze bekijken bij galerij screenshots. Daar staan al je screenshots in een aparte map.

kijk nog maar eens hier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Middelste knop en pijltje tegelijkertijd indrukken