Htc Wildfire S Of Galaxy Ace Kopen?

Hoi ik moet voor december een telefoon uitzoeken.
Ik wil eentje van deze twee ik heb een paar vragen willen jullie die aub antwoorden?
HIER KOMEN ZE!:

1 welke groter?
2. Welke beter/sneller gamen?
3. Welke camera beter?
4. Niet gevoelig?
5. Meeste Batterij?

Toegevoegd na 5 minuten:
Hoe lang is de batterij van elk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mn maat heeft 4 keer een nieuwe Ace gekregen van de telefoon winkel, omdat zijne steeds vastliep en uitviel zonder enige reden - nu waren ze het zat en kreeg hij een galaxy S ipv de ace - na twee weken werkt ie nogsteeds perfect.

Antwoorden (4)

http://www.kiesmobiel.nl/product-vergelijk/mobiele-telefoons?compare%5B%5D=956033&compare%5B%5D=954124&f1=&sort=pop&dir=desc

Kijk hier, ik heb ze voor je ingevoerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung is groter & ik zou voor HTC kiezen (ik krijg HTC Wildfire s 7 september)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk voor het antwoord op de batterijduur eens naar het eerdere antwoord dat we hebben gegeven op een andere vraag. Hier hebben we de specificaties van beide batterijen vermeld.
Succes met kiezen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook lang zitten nadenken tussen deze telefoons. Ze zijn bijna indentiek. Uiteindelijk voor de Ace gekozen, omdat deze een aanzienlijk groter scherm heeft.