Samsung galaxy S2 scherm onleesbaar

M'n mobiel is gevallen om de hoek rechtsboven en toen kwamen er 2 blauwe lijnen en leek het alsof hij linksonderin kapot was (het beeld) maar het touchscreen doet het wel gewoon prima. Weet misschien iemand wat er aan de hand is, hoe ik het kan verhelpen en of er kosten aan verbonden zijn, en zo ja; hoeveel ongeveer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone kopen ;-) veel beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het touchscreen is een onafhankelijk werkende laag op je beeldscherm. Deze is ook wat 'flexibeler' waardoor de 'touch-layer' minder snel kapot zal gaan als je telefoon valt. Nu je scherm kapot is raad ik je aan een screenprotector op je scherm te plakken om verder inscheuren te voorkomen. Valt niet onder garantie, eventueel wel te proberen via je verzekering (eigen risico oid.) Je kan je telefoon wel naar een hersteller brengen (te vinden via internet) hou er rekening mee dat de kosten op kunnen lopen tot maximaal 200 euro.

Antwoorden (1)

Meestal gaat er bij zulke gevoelige apparatuur iets kapot als je het laat vallen en is de schade te repareren (een chip die vervangen moet worden bijvoorbeeld) soms kan je het gratis repareren soms kost het je wat. 15 euro ongeveer