Hoeveel iPod Touch'en zijn er?

Iedereen vraagt welke iPod Touch ik heb en dan weet ik het eigenlijk niet en dat is dus nogal schaamtevol :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het begon met de 1G, deze was vrij hoekig en relatief dik.
De 2G kreeg een bolle achterkant, werd iets platter maar had voor de rest dezelfde uiterlijke kenmerken.
De 3G is in uiterlijk precies gelijk aan de 2G.
De 4G heeft een vlakke achterkant, is iets hoekiger dan de 1G en 2G maar heeft bovenal zowel aan de voorkant als aan de achterkant een camera zitten.

Hoeveel GB heeft jouw iPod Touch? Dan weet ik vast wel welke je hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft jouw iPod Touch een bolle of platte achterkant en zit er een camera op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je camera's hebt, dan is het ongetwijfeld de 4G. Heb je een bolle achterkant dan is het de 2G en als je een vlakke achterkant hebt maar zonder camera's dan is het de 1G. De 3G kun je niet hebben, deze bestaat niet in 8GB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is er inderdaad maar 1: de 4G. Blijven gave dingetjes.
4. Je hebt de 1ste, 2de 3de en 4de generatie. Als je de ene hebt met de camera ervoor en facetime dan is het de 4de generatie ;). Je kan ook even googlen om te kijken welke u heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op apple.nl
daar staan alle modellen
Bronnen: