Hoeveel is 1GB aan internet per maand?

Ik wil een sim-only nemen op mijn iPhone. Met Telfort is het internet niet onbeperkt maar kan je kiezen tussen het aantal Gb's. Nu gebruik ik thuis mijn Wifi-netwerk en buitenshuis gebruik ik het internet ongeveer 10 min per dag, om bv mijn mail op te halen of voor navigatie. Heb ik voldoende aan 1GB?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op, neem wel een iPhone abonnement Sim Only.. Anders krijg je extra kosten..

Het beste antwoord

In dit geval is 1gb ruim voldoende, dit haal je makkelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik doe hetzelfde als jou, en ik gebruik zo'n 150mb per maand.