gejailbreakte iphone 2g gaat niet meer aan? (zie uitleg)

ik ging via cydia een programmatje instaleren zodat ik ook mms'jes kan ontvangen toen vroeg ie of ik hem wou rebooten en ik zei ja. toen zach ik alleen nog maar een na een tijdje dat zelfs niet meer. als je hem aan doen via de normale manier dan zie je even het apple logo en dan gaat dat weg en probeert ie het opnieuw en dat dan nog een paar keer en dan gaat ie weer uit. Heeft iemand een oplossing ik heb hem al geprobeert aan de computer te koppelen(niet gelukt)

ik heb hem hier mee gejailbreakt: http://www.ifoneguide.nl/1499/iphone-2g-unlock-en-jailbreak-firmware-3-1-3-met-deze-gratis-handleiding/

ps. reactie zoals: "je moet hem ook niet jailbreaken" zijn niet welkom!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

in DFU mode zetten:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1034&laid=7

vervolgens herstellen via Itunes. Maak je geen zorgen heb ik ook gehad, je kan een gejailbreakte iphone/ipod altijd herstellen via Itunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer is de thuisknop en vergrendelknop 10 sec in te drukken en dan nog 25 sec alleen de thuisknop (en de vergrendelknop dus loslaten) dan hoort hij te herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet even naar de winkel of accepteren ze jailbreak niet?
Zowel home als lockknop 20 seconden beide ingedrukt houden. Als dat niet werkt, moet je hem aan de computer koppelen en dan via de computer weer resetten naar de normale firmware.

Misschien is de batterij gewoon op?