iPod touch 3G WW vergeten alleen kan hem nog wel synchroniseren met iTunes wat nu ?

Ipod 3G ww vergeten hij is NOG NIET geblokkeerd maar 5 min-tjes help me wat nu toch maar herstellen ofzo ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat is de enige mogelijkheid, herstellen kan sowieso altijd ookal is ie geblokkeerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had gezocht op google voor je. En als je je ipod aansluit op itunes kun je op de knop herstellen drukken o.i.d.

probeer anders al je data op een veilige plek te zetten en daarna de ipod terug zetten naar fabrieksinstellingen.