Ik wil m'n iPod 4g verkopen , hoeveel geld kan ik hiervoor vragen? En hoe kan je ervoor zorgen dat i tunes van je computer afgaat ?

Want als ik m verkoop moet die ander natuurlijk wel er muziek op kunnen zetten met z'n eigen computer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Je kunt hem restoren naar de fabrieks-instellingen met iTunes. Dan heeft de koper geen last van jouw muziek/apps/foto's enz. Ik denk dat het aan de gebruikssporen ligt hoeveel je er voor kan vragen. Kijk anders op marktplaats hoeveel hij waard is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals Cerla al zei, het is belangrijk of er krassen, deukjes of andere schade aan zit, hierbij is vooral het scherm belangrijk. Het logt er ook aan hoe oud je iPod is, als je hem gekocht hebt vlak nadat ie uitkwam zal de iPod minder waard zijn als wanneer je deze een maand of 2-3 geleden gekocht is.
Je moet inderdaad ook even je iPod restoren (resetten), dit doe je door m aan je computer te hangen, iTunes op te starten en op 'herstellen' te klikken, even z'n gang laten gaan en daarna is deze helemaal leeg.
Je kan de iPod ook nog updaten naar de nieuwste firmware, dit maakt de iPod iets aantrekkelijker om te kopen, ook al is het een kleine moeite om 'm te updaten.
Bovendien is het belangrijk hoeveel GB geheugen je iPod heeft, hoe meer geheugen, hoe meer geld je kan vragen!

iTunes kan je van je computer krijgen door naar je 'configuratiescherm' te gaan, hierna ga je naar 'software' of 'programma's en onderdelen' (wat er staat is afhankelijk van de Windows die je hebt). Als je dit hebt gedaan komt er een lijst, hierin komt iTunes te staan. Daar klik je op en vervolgens op verwijderen, dan wordt de uninstall gestart.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan inderdaad je ipod terug zetten naar fabrieksinstellingen.

Itunes kun je verwijderen via:
start >> configuratiescherm >> een programma verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkoop als ie nog in goede staat is voor 130 ofzo en voor verwijderen van iTunes ga je naar start->configuratiescherm->programma's-> en daar zoek je iTunes-> klik op verwijder en klaar :) liedjes verwijderen alles selecteren en delete klikken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem toevallig eergisteren verkocht voor 160, zo iets kun je wel vragen