Hoe kan ik de GPS locatie van mijn iphone foto's terug vinden als ik de foto's heb geïmporteerd via fotolader?

Ik heb vanmiddag foto's geïmporteerd via fotolader op mijn iMac, en nu kan ik bij iPhoto de GPS locatie nergens vinden. Het gaat om meer dan 1000 foto's door een groot deel van de USA. Importeert fotolader ook de GPS locaties?

(Ik heb de locatievoorziening voor de camera op mijn iPhone aanstaan)

Toegevoegd na 6 dagen:
Bij iPhoto kan ik de locaties niet zien, zijn ze dan toch nog ergens opgeslagen?

Toegevoegd na 1 week:
Het probleem is m nu juist dat ik de foto's op de iPhone al heb verwijdert terwijl ik de GPS data wil hebben op mijn iMac

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Klik op foto's. En dan zie je rechtsonderin map staan.