Bestaat er een gratis app voor ipod touch 4g waar je filmpjes op internet gewoon kan kijken?

Je hebt soms bijv microsoft silverlight of media player nodig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, die is er niet.
YouTube video's kun je wel gewoon in Safari kijken en enkele video's op websites die daar een manier voor hebben, maar je kan geen Flash, Silverlight o.i.d. downloaden.

Ja, je kunt Frash downloaden in Cydia als je een jailbreak hebt (Flash voor iOS) downloaden maar dat werkt niet altijd even goed.