Wat houdt 'overige' in bij de capaciteit van mijn iPhone 4?

Als ik de mobiel aansluit op iTunes, dan staat er 4,4 GB aan overige, 1/3 van de hele capaciteit dus.. Maar wat is dit eigenlijk? Heb nu steeds te weinig ruimte voor films.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je apps hebt waarmee je bestanden aan kan maken (zoals Garageband en Pages), behoren die bestanden tot 'overig'. Verder horen volgens mij ook bepaalde onderdelen van de software daarbij. 4,4GB lijkt me alleen wel erg veel. Bij mij is dat ook wel eens. Als ik hem opnieuw synchroniseer, word het meestal iets van 1,5GB.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vraag is trouwens al eerder gesteld. Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/iphone-opeens-gb-ingenomen-overige.105982 voor een heel duidelijk antwoord.