Ik krijg geen pushberichten op mijn iPhone!

Mijn iPhone is NIET gejailbreaked.
Ik heb dit probleem alleen als ik bij bepaalde mensen op Wi-Fi zit, verder werkt alles. Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zet push berichten aan in instellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk je echt dat ik een mongool ben ofzo? Ik zei toch al dat alles werkt tenzij ik bij een vriend op hun Wi-Fi zit.
Je zou denken dat zoiets al gefixed was. Maar er zijn bepaalde push-fix apps en op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet push berichten aan. Of druk op "vernieuw lease"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het proberen als ik daar weer ben!