Kan ik als ik een iPad op iTunes aansluit op mijn computer, hem later aansluiten op een andere computer?

Mijn vader en ik hebben een iPad gekocht voor mijn oom voor in het ziekenhuis, maar als we die iPad eerst op onze computer op iTunes aansluiten, kan mijn oom hem dan als hij weer thuis is op zijn eigen computer aansluiten?

Toegevoegd na 1 minuut:
eerst op mijn vaders account, en daarna op die van mijn oom bedoel ik dus, kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, ze willen dat je per pc werkt. Het is een wazig systeem vond ik altijd al.. want hij zal 'm wel herkennen maar wel zeggen dat je alles eerst moet wissen..

Dit alles gaat totaal veranderen binnenkort!
CLOUD - is het nieuwe systeem, op dit moment houdt het in dat je via 1 pc naar alle andere apparaten kunnen streamen. En dus op je iPhone, iPad etc van bijvoorbeeld dezelfde muziek kunt genieten. Later zal dit uitbreiden naar meerdere accounts, gecodeerde gegevens wisselen met anderen etc..