Je gaat naar het plaatje wat je wil je houd daar even je vinger op tot je kan kiezen 'afbeelding opslaan' maar bij sommige plaatjes werkt het niet dan moet je de home button en de uitzetbutten tegelijkertijd indrukken nu maakt die een foto van wat je op je beeld hebt maar die knoppen niet te lang indrukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Klik op de foto, en houd je vinger er geklikt. Dan krijg je de optie om de afbeelding op te slaan. Deze kun je dan terug vinden bij je foto's. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan ook maar je kan ook de homebutton en de 'uizetknop' tegelijkertijd even indrukken, niet lang indrukken dus! Dan neemt die een foto van je scherm.