hoe zet ik ios 4.3.3 op een ipad?

wil ios 4.3.3 op mij ipad maar hij update naar 4.3.5 kan ik hem naar 4.3.3 terug/veder zetten heb nu ios 4.3 en is dit het zelfde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jailbreak en die doet het niet zoals ik weet om te doen op iso 4.3.5 en is allen beschikbaar van ios 4.3.1 t/m 4.3.3 dus daarom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En trouwens ios 4.3.3 is niet hetzelfde als ios 4.3

Antwoorden (1)

Op google intikken (ios 4.3.3 iPad)
Bestandje downloaden
In itunes op bijwerken klikken terwijl je shift ingedrukt houd en je ipad is aangesloten
Als het goed is heb je nu 4.3.3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag een link naar een goede site. kan alleen naar ios 4.3.2 en wil dus 4.3.3 en behoud ik mijn gegevens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat maar het lukt wel denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Felixburns.de/iPod/firmware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe? zie hem niet op die site. heb het op een andere site geprobeerd maar het lukt me niet. graag wat hulp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk ff en je bestanden gaan niet verloren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.quickpwn.com/2011/05/ios-4-3-3-download-links.html
Scroll naar beneden daar zie je een aantal downloads onderstreept.
Klik degene aan die je nodig hebt
Wees wel zeker dat je de goede hebt.
Ga nu naar itunes en klik op je apple device in het linker menu
Klik op bijwerken terwijl je shift ingedrukt houd
Nu gaat hij de software bijwerken