Kun je data abonnement voor gebruik iphone in Nederland afsluiten zonder nummer van een Nederlandse provider te hebben?

Mijn Noorse vriendinnetje komt binnenkort hier voor maandje op visite. Ze heeft een Iphone met Noorse simcard, maar wil wel mobiel hier kunnen internetten (zonder Noorse roamingkst) is dit mogelijk via een NL provider?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is wel mogelijk als ze er gewoon een nederlandse sim in plaatst. T-mobile heeft smartphone simkaarten(prepaid) deze kosten 19,95. Als ze met €10 opwaardeerd kan ze een maand lang onbeperkt internetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens dient haar toestel dan wel simlockvrij te zijn.