Speakers iphone 3g

Mijn geluid van mijn iphone 3g doet het alleen via de koptelefoon, ook als de koptelefoon eruit is geeft hij aan dat er een in zit; "belsingaal (koptelefoon" iemand oplossingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het schakelaartje van de aansluiting blijft waarschijnlijk hangen.
Probeer met een houten prikkertje voorzichtig alle stof uit het gaatje te peuteren, vaak is dat de oorzaak van storingen aan de oortelefoon aansluiting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had dit ook met mijn blackberry, Het bleek dat de instellingen niet juist stonden, Heb je hier al naar gekeken?
Verder inderdaad proberen al het stof er uit te peuteren als er wat in zit,
Als dit niet werkt zou ik toch maar even terug gaan naar de winkel