ge-unlockte samsumg star vraagt om bericht wachtwoord (zie omschrijving)

ik heb een samsung star overgenomen van iemand die jeeft vodafone had, ik zelf heb hi dus hij is unlock vrij gemaakt. mijn kaartje zit er nu in. maar hij vraagt om een wachtwoord als ik naar berichten wil gaan. dat wachtwoord weet ik niet en de vorrige eigenaar ook niet! die gene heeft vanalles geprobeerd. maar ik kan nu dus geen bericht maken of openen en om het code uit te schakelen heb je ook weer dat code nodig dus dat gaat niet en om te resetten heb je het ook nodig. help me ?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

dat is waarschijnlijk een simbeveiliging. dat heeft er niet mee te maken of je telefoon simlockvrij is of niet, maar dat is een apart wachtwoord dat je moet geven als er een andere simkaart in de telefoon komt. Dit zorgt ervoor dat als je telefoon gejat wordt dat de dief er minder mee kan. Maar als de oude eigenaar niets heeft ingesteld als simwachtwoord is het waarschijnlijk 0000 of (zoals bij mijn samsung) 00000000. Veel succes ermee! Ik hoop dat het lukt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hi, ik heb ook een samsung star, met natuurlijk overal een wachtwoord voor nieuwsgierige vrienden die mijn berichten willen lezen. Om je wachtwoord te wijzigen of weg te halen heb je toch altijd deze code nodig. mijn vriendin had dit ook, ze had er genoeg van, ze wou hem niet meer dus heeft ze hem weggegooit. Ofwel kan je met een geldige garantie terug naar de winkel waar ie vandaan komt dan krijg je een nieuwe ( normaalgezien)

Toegevoegd na 1 minuut:
succes,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het geen '12345'?

Toegevoegd na 32 seconden:
(of '12345678'?)