Mijn HTC wildfire wilt niet meer aan, rode lampje knippert?

Als ik mijn HTC wildfire aan de lader leg dan gaat het rode lampje knipperen. Hij wilt niet meer aan, ook niet als ik hem van de lader af haal. Dan stopt het lampje wel met knipperen. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Kan het niet zijn dat je accu ontzettend leeg is, en dat de telefoon even een halfuurtje aan de oplader moet? Probeer anders eens een andere accu (dat wil zeggen, ga even naar de lokale telefoonwinkel) of oplader.

Anders klinkt dit als een gevalletje garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het knipperende lampje geeft aan dat er iets mis is met de accu.
De accu is óf te warm, óf de accu is defect geraakt.
Als de accu kapot is dan zul je een nieuwe moeten kopen.