heeejj ik heb een paar vragen over de bb curve. hoe kan ik mijn foto's zien, hoe kan je mn bb ontgrendelen? xx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Boven 'op' je toestel heb je in het midden een knopje, die moet je langgedrukt in houden en zo vergrendel je 'm. Om je foto's te bekijken moet je naar je menu gaan (dat knopje met die 7 punten, of wel blackberrylogo) en vervolgens naar media (icoon met een 'play-knop' erop). Daar staan je afbeeldingen.