Bestaat er een app voor android waarmee je 3g gprs enz kan uitschakelen?

Bestaat dit?

En nog een vraagje erbij.

Wat is het verschil tussen 3g gprs enz?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt widgets gebruiken als gps onoff en wifi onoff 2g-3g onoff.

Die widgets zijn los verkrijgbaar in de Android market.

====
3g:
3G (Derde Generatie) is de generatie van standaarden en technologie van mobiele telefoons, na 2G. Het is gebaseerd op de standaardenfamilie van het International Mobile Telecommunications-programma, "IMT-2000" (door de ITU, de International Telecommunication Union). 3G-technologie geeft mobiele gebruikers een breder bereik van diensten met geavanceerde mogelijkheden, en een grotere netwerksnelheid. Deze diensten bevatten onder meer VoIP (internet telefonie), Videoconferentie en breedband internettoegang, in een mobiele omgeving.
http://nl.wikipedia.org/wiki/3G

GPRS:
GPRS of General Packet Radio Service is een techniek die een uitbreiding vormt op het bestaande gsm-netwerk. Met deze technologie kan op een efficiëntere, snellere en goedkopere manier mobiele data verzonden en ontvangen worden. Hoewel we spreken over GPRS-netwerken is GPRS geen nieuw netwerk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/General_Packet_Radio_Service