Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bij mijn blackberry brand al 2 dagen een groen lichtje weet iemand hoe ik het weg kan krijgen? en waarom het brand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
999

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik weet niet wat het is.
maar kan je je batterij niet uithalen, en weer indoen dat zou kunnen helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je niet weet wat het is, heb je dus ook geen nuttig antwoord. Dan had je het als reactie kunnen plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij helpt het bijna altijd als er iets is,
Dat is gewoon reset ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar er is niks mis. Het hoort zo te zijn als het zo is ingesteld. Maar wat ik bedoelde is dat je hier als je een antwoord geeft dan ook een antwoord geeft wat de oplossing is. Als je zegt ik weet het niet is het dus een fout antwoord. Dan zou je die onder reactie moeten plaatsen ipv als antwoord te geven :-)
Ik zeg je dit ook omdat je anders veel duimpjes omlaag krijgt van mensen wat bij een reactie geven niet kan en soms wordt je antwoord ook nog verplaatst door de moderator als hij eigenlijk bij de reactie thuis hoort en kost het je nog meer punten. Dit is dus meer als advies bedoeld voor je :-)
Het groene knipperende licht betekent dat je bereik hebt. Dit licht zal dus bijna altijd knipperen. ( je hebt het waarschijnlijk dan ook aangezet zonder het te weten.
Je kunt het echter uitzetten, ga daarvoor in het opties menu naar "scherm/toetsenbord ", dan naar "LED indicator" en zet deze optie uit. Dan opslaan en het groene lichtje zal niet meer branden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding