Weet iemand Misschien welke jailbreaken programma het best is voor mijn iPod touch 4generatie 8g en versie 4.3.5?

Ik wil graag me iPod touch jailbreaken maar ik weet niet welke ik nodig heb voor mijn iPod wat er zijn verschillende programma's . Ik heb dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Er is nog geen jailbreak voor versie 4.3.5 volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het makkelijkste is via jailbreakme.com Je kunt op je iPod daar naartoe gaan in safari, dan druk je op free en dan install (het ziet er uit als de normale app-store). Er wordt dan een programma geïnstalleerd (+\- 2 min om te installeren) dat Cydia heet. In Cydia kun je tweaks en apps downloaden die niet zijn "toegestaan" door Apple.

Deze manier heb ik gedaan omdat het snel en makkelijk is. Als je Cydia hebt geïnstalleerd kun je onderandere twee dingen doen waarvoor je je iPod jailbreakt: gratis muziek en apps downloaden. Als wil weten hoe dan moet je maar even zoeken op YouTube.

Succes ,)

Toegevoegd na 2 minuten:
Er is volgens mij geen jailbreak voor 4.3.5

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je 1-2 weken wacht, zal hij beschikbaar zijn op jailbreakme denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay Thx ik zal kijken of het dan wel er is want heb op die site gekeken en Daan stond dat er niet voor mij versie is dus ik hoop dat het er snel koms :)
Helaas geen jailbreak voorlopig... Apple heeft het lek gedicht, waar jailbreakme.com gebruik van maakte.

Toegevoegd na 1 uur:
Met 'geen jailbreak' bedoel ik: geen untethered jailbreak.

25 juli is er een jailbreak bekendgemaakt door de bekende site: redmondpie.com.
Het is helaas wel een zgn tethered jailbreak. Dit houdt in dat je hierna de iphone, wanneer die is ge-reboot, alleen nog maar met een kabeltje naar de pc en een hele rits handelingen kunt starten. Hij komt simpelweg zonder hulp niet meer verder dan het apple-logo…
Heb je dit ervoor over, dan kun je de instructies vinden op de volgende site (zie bron:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf green poision gebruikt voor, volgens mij 4.2.5, maar ik weet niet of er een gepaste jailbreak voor jou is.