Naar welk toestel moet ik upgraden?

Ik heb nu een Blackberry bold 9700 en wil deze vervangen voor een ander toestel.
het liefste blijf ik in de "Blackberry wereld" vanwege de fijne toetsenbord en de e-mail functie.

Alvast bedankt voor het antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je 'm vervangen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Touchscreen telefoons hebben ook een qwerty toetsenbord hoor xD
En alle smartphones hebben een email functie

Antwoorden (9)

htc cha cha is een heel mooi ding, vooral als je veel facebook gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blacberry torch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het toestel wil vervangen naar iets wat er op lijkt moet je kiezen voor de bold 9780. Prefereer je een touchscreen op je blackberry dan kan je gaan voor de torch 9800.

Persoonlijk ligt mijn voorkeur bij HTC, tevreden Incredible S bezitter ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben het eens met Jensz, maar als je cream de la cream wil op dit moment dan moet je de samsung gs2 pakken.
die is op dit moment het beste en het snelste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komt ook een blackberry bold met touch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Blackberry Bold 9900, een 9780 met een touchscreen is dat. Anders een iPhone, Android is langzaam en virus gevoellig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Android is niet langzaam tenzij je een budget telefoon neemt maar dan moet je ook niet te hoge eisen stellen, en Iphone is even ''virus'' gevoelig als android.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahaha android langzaam en virus gevoelig xD
Samsung galaxy s2 in elk geval niet xD
In de Blackberry wereld blijven? Dan beantwoord je je eigen vraag, koop een blackberry 9780 of de Torch. (Persoonlijk zou ik dan de 9780 halen)

Wil je een Android met een soort bb toetsenbord? koop een HTC cha cha.

Wil je een andere goeie QWERTY telefoon? HTC desire Z (persoonlijk zou ik dan heel even wachten tot dat er een nieuwe HTC komt met toetsenbord aangezien de Desire z al ''verouderd'' is.) Of de Xperia Pro (nog niet beschikbaar in nederland).

Wil je Full touchscreen telefoon? Samsung galaxy S2, HTC Sensation (mijn favoriet) of zelfs de Sony Erricson Arc. Wil je de Sony Erricson arc + gaming? Kies de Xperica Play.

Wil je het zeer simpel houden? Want Android kan best ingewikkeld zijn voor sommige mensen koop een Iphone.

En alle android telefoons hierboven zijn niet traag, en Android is even ''virus gevoelig'' als de Iphone. E-mail functie kan je gewoon als app downloaden op je Android als de standaard app je niet aanstaat, bij mijn htc sensation heb ik een uitstekende email app standaard bij gekregen.

Op de website van tweakers hieronder als bron, kan je uitgebreid zoeken als je een beetje verstand hebt van telefoons.

Ik hoop dat ik je hebt geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de bb Torch 9800 heb je een groter scherm EN evengoed nog een uitschuifbaar toetsenbord.
Het is het beste van de 2 werelden van touch en typen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
htc cha cha is wel mooi ik heb zelf nog een htc touch cruise maar een van de htc desire telfoons is ook niet mis maar het is wel even een omschakeling voor een blackberry gebruiker