Als ik mijn iPhone op mijn oordopjes aansluit dan komt er geen geluid uit mijn oordopjes, wel uit mijn speakers, hoe kan ik dit verhelpen??

Ik heb het al met andere oordopjes uitgeprobeerd maar nog steeds met hetzelfde resultaat. Is het mogelijk dat ik dit eventueel zelf kan maken of moet ik het laten repareren. Zo ja, weet je waar en liefst niet te duur want ik heb mijn iPhone al een keer eerder moeten laten repareren. Het liefst in de omgeving Tilburg of via een webshop. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Nieuwe oortjes kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraagsteller heeft al andere oortjes geprobeerd, dus nieuwe oortjes zullen niet de oplossing zijn.
Je moet even proberen om de koptelefoonaansluiting schoon te maken. Probeer om met een saté-prikker voorzichtig het stof eruit te halen.