Mijn tante die heeft een ipod en daar doet het internet niet meer wat moet ze nu doen.

We hebben echt van alles geprobeerd maar het blijft het maar niet doen maar in het begin had ze wel internet en ze heeft ook geen garantie meer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Werkt het bij haar thuis alleen niet meer? Al eens ergens anders proberen te verbinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon geen wifi aanklikken en een internet aanklikken

Antwoorden (3)

Resetten. Staat in handleiding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een hard reset doen dat doe je door de home knop en dat bovenste knopje tegelijk te drukken totdat het scherm zwart word hij gaat van zelf weer aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eerst de ipod te herstellen via itunes en probeer ook even je router en modem te resetten. werkt verder het draadloze internet wel? want het probleem kan ook aan de router liggen.