Itunes kan mijn mijn ipod niet synchroniseren wat moet ik nu doen?

er staat:
De ipod (ipod naam) kan niet worden gesynchroniseerd. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (13019).
wat moet ik nu doen? help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb gezocht naar het nummer van de fout (13019) en itunes, en tadaa! daar was het antwoord.

Waarschijnlijk heb je een ipod touch, waarbij dit probleem kan voorkomen. Als je itunes bijwerkt naar de nieuwste versie, zou het probleem opgelost moeten zijn.

Bijwerken kan je doen door in iTunes onder Help 'zoeken naar updates' te kiezen, en alles aan te vinken wat er aan te vinken valt. Of je gaat naar onderstaande site en ziet een link staan naar de nieuwste versie van iTunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had hetzelfde en kon dus ook niet meer continue foutmelding.
Ik heb toen de geschiedenis van mijn iPhone op mijn laptop gewist van mijn iTunes.
Hij gaat dan opnieuw alles kopiëren en daarna heb ik geen problemen meer gehad.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik had toen ook het antwoord gevonden onder het nummer (13019) van mijn foutmelding, maar dat werkte voor geen meter!

Succes!