Beste,
Je hoeft geen enkele Android telefoon te jailbreaken. Android heeft een eigen "App Installer", en je hoeft enkel de APK van het desbetreffende programmaatje te vinden (En downloaden op de telefoon) en je bent klaar.

Groet

Toegevoegd na 53 minuten:
Je hebt inderdaad een gratis! 4Shared app. Tik je programma in, zet er .APK achter, en je hebt je programma ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook naar de site 4shared.com gaan en daar je zoekopdracht ingeven en dan .apk erachter zetten, je moet de site wel via je telefoon openen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het een Android telefoon is kun je 'm niet jailbreaken. Dat is een iPhone/iPad term. Misschien kun je 'm wel net als andere Android toestellen 'rooten'. Moet je misschien even op Google-en...