Hoe zet ik liedjes op mijn ipod zonder itunes en rechtstreeks via de ipod van youtube?

Is hier een app voor of een site? Of kan dat niet??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toevallig familie van Harmen Fraanje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niet dat ik weet

Antwoorden (3)

Dat kan niet Apple heeft alles afgeschermd je kunt alleen maar muziek halen van Itunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas dat kan, je kan alleen met iTunes muziek op je iPod zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan free youtube downloader gebruiken, dan kopieer je de link van je filmpje en kan je kiezen of je mp3 of 4 wilt.. en dan zet je alles in iTunes

Toegevoegd na 8 minuten:
PS : je kan misschien via tubidy.com downloaden maar ik weet niet of dat kan met Apple maar dat werkt met bb perfect
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder iTunes