kan ik zien via pre paid waar en met welk gebruik er geld van af wordt gehaald? Een soort overzicht waar kosten mee gemoeid zijn zeg maar.

Ik ben in bezit van een HTC Wildfire en heb prepaid. Nu zijn er zoveel instellingen mogelijk en ik weet niet wat nu geld kost en wat niet met welke instellingen. Applicaties gebruik alleen whatsapp en heb alleen verbinding als ik thuis ben (Wifi) Ik doe vast iets verkeerd, want was binnen een week 20,- lichter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zorg dat je internetinstellingen op wi-fi staan, en niet op 3G.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet de APN uit. Doe dit op deze manier.

Menu, instellingen wireless en netwerken, mobile netwerken, namen en toegangspunten, ( Hier zie je de APN staan), selecteer de apn typ er bijvoorbeeld ''uit'' achter. Dan staat je APN uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download de app belstatus en hou dan elke dag bij wat eraf gaat. Misschien krijg je dan een beetje overzicht.