kun je met een htc wildfire met ingeb. gps antenne navigeren of een kaart bekijken zonder dat je internetverbinding hebt?

het eerste antwoord komt dichtbij maar zegt niets over noodzak van verbinding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn applicaties voor Android verkrijgbaar die zonder permanente verbinding met het internet werken.
Een heel bekende is Navigon.
Op onderstaande site heb je er een paar:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog 3 Apps voor navigatie zonder Internet zijn: (1) 'Wisepilot', (2) 'AndNav2' en (3) 'Nav4All'.