Wat houd de I en O in op de iPhone? Ben nogal een beginner

Toegevoegd na 32 seconden:
Wat is daarvan dus uit en aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar staat dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar zie je dat? Ergens op het scherm, op het toestel zelf? Ik kan het op het toestel zelf niet ontdekken. Gaat het om een iPhone 4?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie het ook nergens staan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij de instellingen, mensen....

Antwoorden (3)

Ah, nu je meer uitleg geeft snap ik wat je bedoelt.

Je bedoelt die switch van WiFi bijvoorbeeld.

I is aan en O is uit, als hij aan staat dan wordt die switch ook blauw. Dat geldt niet alleen voor WiFi maar voor veel meer dingen.

Alleen bij de vliegtuigmodus wordt hij oranje ipv blauw, maar het betekent hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I=aan O=uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is een makkelijk ezelsbruggetje voor:

Denk aan stroom.

Als je stroom zet op iets in de vorm van de O dan zal er vrij weinig gebeuren, het stroom kan niet anders dan alsmaar rond gaan.
Als je echter stroom zet op iets in de vorm van de I, dan zie je dat het ergens heen kan gaan, dat het een verbinding kan maken. (boven en onder)

Eerlijk gezegd klonk dit ezelsbruggetje makkelijker in mijn hoofd dan dat ik het zo kan typen, maar ik hoop dat je het zo begrijpt. ;)