Wat is een goede telefoon met de volgende kenmerken/mogelijk geden (zie beschrijving)

- hem moet een normaal toetsen borf hebben (belangrijk)
- met duidelijke toetsen.
- als je het in het buitenland (thailand) koopt het in het nederlands is.
- het moet beschikken over een mogelijkheid dat je met wifi kan.
- en als laatste het mag een smartphone zijn maar hoeft niet. Smartphone is denk ik wel het beste.

Ik hoop dat het lukt
Alvast bedankt

Toegevoegd na 32 minuten:
Het liefst niet die blackberry toetsjes want die zijn toch niet zo duidelijk vind ik

Toegevoegd na 33 minuten:
Dus geen blackberry

Toegevoegd na 35 minuten:
Geen blackberry, maar mag wel van die soort toetsjes hebben als ze maar duidelijk zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In titel bedoel ik natuurlijk heden ipv geden

Antwoorden (4)

Ik denk dat een blackberry hier aan voldoet, of is het toetsenbord niet duidelijk genoeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met een normaal toetsenbord???

Is de Nokia C3 iets voor je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals op de foto van die knopjes met letters
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elke telefoon heeft een toetsenbord met letters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik bedoel met zegmaar die knopjes en niet in het touchscreen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind juist die knopjes irritant ze zijn altijd zo klein
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van een blackberry wel en deze ook wel maar bij sommige weer niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is dit dus een heel goed model... goed te betalen, knopjes, wifi.. wat wil je nog meer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou. mn moeder had deze en hij is echt heel erg sloom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie je moeder of die telefoon? Ik heb nergens last van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou. een moeder kan geen hij zijn dus dan zal ik het wel over de telefoon hebben. logisch
Ik heb zelf de Nokia E72 en ben er blij mee. Het heeft een qwerty-toetsenbord, wifi, is een smartphone.
Wat betreft de taal: kans is groot dat je nederlands niet kan instellen als taal. Ik heb het hier gekocht en kan alleen kiezen uit Duits, Engels, Frans, Nederlands, Russisch en Roemeens. Je zou het de verkopers daar kunnen vragen of zij willen kijken of er nederlands op staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zelf heb de sony erricson vivaz met goeie camera enzo kijk maar of het wat voor je is het is echt handig heel duidelijk toetsen bord en toush met grote knoppen op het beeld en het heeft wifi wat wil je nog meer!

Toegevoegd na 37 seconden:
druk effe op die link eronder dan zie je plaatje

Toegevoegd na 1 minuut:
+hij is echt snel