Krasjes op zilveren kant op iphone 4 garantie?

Na mijn probleem met de camera heb ik nu nog een probleem, ik heb dus mijn iphone 4 6maanden geleden gekocht en heb er ook het officiele apple hoesje bij gekocht(gewoon een klein plastiek met rubberen bandje over de randen), werkt prima met nog geen 1 krak uitgezondert bij camera maar komt door in mijn broekzak te zitten, dus nu heb ik die al een halfjaar maar ik neem die er dan af van mijn iphone en zie super veel schreven en metaal dat eraf is enz aan de kanten van mijn iphone het metaal dus,als mijn case eraf is is het super lelijk heb opgezocht op internet en nog mensen hebben dat probleem met de case van apple.. maar mijn vraag is dus: ik heb nog garantie normaal een jaar of ze dat voor mij zouden willen wegdoen zodat de zilveren randen weer proper zijn met dat het door de apple case komt.. --> conclusie--> apple case-->schade aan iphone-->schadevergoeding????,vermaken?, heeft nog iemand dit probleem of weet of ik er schadevergoeding voor krijg? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, dat is je eigen schuld dus geen garantie. Dus je hebt pech.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple geeft sowieso alleen garantie op technische problemen, niet op gebruiksschade.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En gebruiksschade is je eigen schuld dus geen garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar het is wel de case van apple die het veroorzaakt heeft, over andere case's hadden mensen op forum's geen problemen dus het is een slechte case die je iphone gewoon kapot maakt? :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de case doet niks, zand of ander vuil in de case wel. Als er in andere cases zand zit komen er ook krassen op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
****
Nee. Hier krijg je geen schadevergoeding voor. Krasjes zijn geen schade, dat zijn gewoon gebruikssporen. Waarschijnlijk is er zand onder gekomen oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, garantie geldt in de regel alleen op iets wat ondeugdelijk gefabriceerd is. In dit geval zijn de krasjes helaas je eigen schuld...