is er zo'n iphone app?

Is er een gratis app die je wifi uitzet als je geen wifi verbinding hebt en dat i weer aan gaat als er wifi verbinding is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als Wifi uitgeschakeld wordt dan kan de iPhone niet merken dat er een Wifi-verbinding aanwezig is.

Het zou alleen kunnen als de app af en toe de Wifi-chip inschakelt, maar dat zou dan toch extra energie gebruiken.

Of er een dergelijke app bestaat weet ik niet, het zou wellicht een goed idee zijn om er een te ontwikkelen als hij er nog niet is.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als iemand dit idee oppikt kan hij in dezelfde app ook een vergelijkbare functie voor Bluetooth inbouwen. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee zover ik weet niet, echter bestaat er wel een app waarmee je b.v. snacht's wifi automatisch kan laten uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doet de iphone sowieso al
Zet m aan als er een bekend netwerk is, en zet hem uit wanneer je te ver weg bent
Dus waarom een app?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uuuhh: omdat het dan automatisch gaat?..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er geen Wifi in de buurt is dan zal de Wifi-transponder in de iPhone nog steeds aan staan en dus nodeloos de batterij belasten.
Hetzelfde geldt voor de Bluetooth module.
Als je de Wifi module uitschakelt dan kan hij ook geen netwerken vinden.
Nee dat kan geen een app besturen en als hij uit staat kan hij ook niet weten of er een wifi verbinding is